כאן תוכלו לגלות איך לחיות חיים בתשוקה

הכשרת מנחים ומטפלים

לנשים וגברים המעוניינים להעמיק את הידע וההתנסות בתחום המיניות עבור עצמם

לנשים וגברים המעוניינים לעסוק בתרפיה מינית כמדריכים לאינטימיות, מיניות וזוגיות.

למטפלים העוסקים בליווי, ייעוץ וריפוי עם נשים, זוגות, גברים או קבוצות.

למטפלים זוגיים המעוניינים לשלב פתרונות למשברים אינטימיים מיניים

לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום הן באופן פרטי והן קבוצתי (סדנאות)

אם יש בכם כמיהה ללמוד ולהתפתח ראשית עבור עצמכם ולאחר מכן לשתף, להפיץ ולהשפיע על אחרים בתחום כל כך מרתק ונזקק, זה הקורס עבורכם.

זה אחד מהמקצועות שיהיו בעתיד המבוקשים ביותר בקרב צעירים שמרגישים ש"הנדוניה" שקיבלו מהורים, חברה, תרבות, לא תואמת את התפתחותם ואינה רלוונטית לחייהם.

כיום יש ניצנים של תנועה חדשה של ספרים וסרטים המביאים את המיניות לשיח היום יום. צפויה לכם חוויה משנה חיים, עבורכם ועבור אחרים.

מטרת הקורס

הכרת הגורמים התרבותיים, החברתיים והפסיכולוגיים וההתניות לאורך ההיסטוריה שהטביעו את חותמם על ההשקפות, הגישות וההתנהגויות המיניות של נשים וגברים ודפוסי אנרגיה רגשיים, מנטאליים ופיזיים המשויכים למיניות. 


הייחוד של קורס זה למיניות הוליסטית, הינו השילוב של טכניקות מערביות ומזרחיות כגישה שלמה לאדם, גוף-נפש-רוח הכוללת: ניאו-טנטרה, טנטרה תרפיה, סקסולוגיה, פסיכולוגיה, מדיטציות אקטיביות ואינטראקטיביות, הילינג ומגע מרפא.


בעידן טרנספורמטיבי זה, אנו מתחילים להשיג את הבגרות להתייחס למיניות בכבוד הראוי, בשינוי תודעתי, בעוצמה, באושר ובריאות, כאוצר הטמון בו. זוהי הזדמנות נפלאה לחקור, להעשיר, לרענן ולהתחדש ולעזור לאחרים במסעם לגילוי וביטוי עצמי שלם.

הקורס מתקיים במרחב מאפשר, מוגן ובטוח. תתנסו בחוויה שתשנה את גישתכם לכל הנושא המרתק הזה. כמו כן, למעוניינים יוצגו אפשרויות מגוונות לעבוד בתחום המיניות המודעת.

השיעורים כוללים ידע עיוני ומעשי, כולל טקסטים ומצגות. כמו כן, ישולבו טכניקות ייעוץ, לימוד ותרגול של מטפל/מטופל. יוצגו בפניכם מצבים וסיפורי חיים אמיתיים.

הכשרת מנחים ומטפלים

לקבלת מידע על נושא הקורס ולפגישת היכרות עם אבישג חיה כספי
מחלוצות הטנטרה בישראל השאירו פרטים

לשיחת היכרות עם אבישג חיה כספי

מחלוצות הטנטרה בישראל

השאירו פרטים

×