כאן תוכלו לגלות איך לחיות חיים בתשוקה

מפגשים פרטיים לזוגות

האם המין הפך למשעמם
ולא מרגש?

איך ניתן להצית את הלהבה,
התשוקה והעונג?

איך להעיר את המאהב/ת הפנימי/ת ולחוות מיניות מגוונת ומרגשת?

איך לתקשר באופן מקרב שיוצר
רצון לקרבה פיזית?

למה דייט/טקס שבועי עם הפרטנר
חשוב ומה עושים בו?

איך להכניס משחקיות, משהו חדש ומרגש שמעצים את התשוקה?

להתאהב זה קל, לשמר את האהבה זה יותר מאתגר וכמו שאנו לומדים ומשתפרים ואף חותרים למצוינות בהרבה תחומים ניתן גם לשפר לשדרג להעצים את העונג ולהתרגש מחדש בתחום האינטימי מיני.

במפגש זוגי פרטי אבישג חיה כספי תלמד אתכם את המפתחות לתשוקה, אינטימיות, ריגוש, חושניות וארוטיקה. ההדרכה של אבישג תיקח אתכם למסע של גילוי עצמי בהנחיה נעימה ומדורגת ותמיד בקצב שלכם. המרחב בטוח ומאפשר ותצאו מהמפגש עם אמירה כמו הרבה זוגות: "איך לא ידענו את זה קודם…?"

המטרה היא להפוך את המפגש האינטימי מיני ביניכם לתחביב. משהו שתאהבו לעשות ובתשומת לב תפנו את הזמן ותפתחו את המיומנות של מאהב/ת על!

ללמוד מיומנויות חדשות לחושניות וארוטיקה במעשה האהבה ולהעצים את מה שיש

התלהבות מתקיימת כשיש התרגשות והתחדשות

להתאהב מחדש בבת/בן הזוג שלי

באפשרותכם לבחור מפגש טנטרי זוגי חוויתי או מפגש זוגי טיפולי חוויתי

מפגש טנטרי זוגי חוויתי מתאים כמתנה ליום הולדת, יום נישואין או כמתנה לזוגיות. מפגש זה כולל לימוד וחוויה של תרגולים טנטריים ואפשרות לעיסוי טנטרי. המפגש מתחיל בשיחה בינינו ובהתאם למשוב התהליכים מעוצבים. תחוו תרגולים טנטריים חדשים ומרגשים המעצימים את העונג, האינטימיות הרגשית והפיזית. כמו כן ניתן גם ללמוד ולחוות את העיסוי הטנטרי כתוספת מענגת במיוחד.

ניתן לקבוע לשעתיים או שלוש שעות.

מפגש זוגי טיפולי חוויתי מתחיל בשיחה להבין לעומק את האתגר שלכם בהתייחסות לאיכות התקשורת ולאינטימיות הרגשית. המפגש יכלול גם תהליכים חווייתיים כמידתכם, שכן תובנות מושגיות שכליות הן רק מחצית מהדרך אך תהליכים חווייתיים יוצרים הפנמה, תנועה ושינוי המעמיק לאין ערוך את הקשר האינטימי הרגשי והפיזי ביניכם. תחוו שינוי כבר אחרי המפגש הראשון.

ניתן לקבוע לשעה וחצי או שעתיים.

מפגשים פרטיים לזוגות

להזמנת מפגש פרטי לזוגות עם אבישג חיה כספי מחלוצות הטנטרה בישראל
השאירו פרטים

לשיחת היכרות עם אבישג חיה כספי

מחלוצות הטנטרה בישראל

השאירו פרטים

×